Влітку на туристичному ринку справжній «пожежа»! «Гарячі» пропозиції турфірми розсилають десятками щодня. Однак при найближчому розгляді виявляється, що ціни на них в найкращому разі зменшили на 100 доларів, а то й зовсім залишили незмінними.

Справжній гарячий тур «згоряє» за два, максимум чотири дні, і тому знижки на нього досить суттєві.
Все інше – не більше ніж рекламний хід турфірм. Адже «палаючим» можна назвати все що завгодно!

Власне, саме в низькій ціні і полягає єдиний плюс гарячих турів. При цьому важливо враховувати, що знижка на путівку не може бути ні 90 відсотків, ні навіть 70. Максимум, на що можна розраховувати, – це половина вартості, і для того, щоб це розуміти, потрібно представляти, звідки взагалі беруться гарячі путівки р.

Революції, народні хвилювання, стихійні лиха в країні призначення забезпечують зниження попиту і, як наслідок, зниження ціни. Також дешевий тур може виникнути через «відмовника» (тобто людини, який з яких-небудь причин в останній момент відмовився їхати) – правда, в такому випадку продажем путівки буде займатися не оператор, а агент. Але все ж найчастіше причиною знижок стають стратегічні прорахунки туроператора.

– Туроператор заздалегідь викуповує місця в літаку і, цілком зрозуміло, щоб не зазнати збитків, він повинен їх продати. Тому навіть сама палаюча путівка навряд чи буде продаватися за ціною нижче вартості місця в літаку.

Звідси важливий висновок: потенційного мандрівника повинна насторожити не тільки висока, але і вкрай низька вартість туру. Якщо ціна копійчана, згадайте про безкоштовний сир у мишоловці і не піддавайтеся на цей прийом.

Ложка дьогтю

Купити тур вдвічі дешевше – звучить дуже заманливо і для початківця, і для бувалого туриста. Однак тут слід врахувати, що на противагу єдиному плюса тут є чимало мінусів. І найголовніше з них – неможливість вибору.

– Часто доводиться чути, що гарячий тур – це звичайнісінька путівка, яку не встигли продати в певний термін, і тому ймовірність потрапити в хороший (або не дуже)
готель точно така ж, як і при звичайній купівлі туру. Це не зовсім так. У будь-якому випадку туристу в останній момент запропонують вибирати з того, що ні продалося, а це не найкращі пропозиції. Тому, якщо говорити про економію, я б все ж порадила робити раннє бронювання (у цьому випадку знижки досягають 30%), а не купувати те, що залишилося.

Ще один істотний недолік – неможливість запланувати дату поїздки. У турагентствах можуть розповісти чимало випадків, коли потенційному туристу повідомляли про поїздку о другій годині дня, а вилетіти потрібно було вже о третій ранку. Зрозуміло, що це підходить тільки тим, хто відносно легко ставиться до життя і може зірватися з місця в будь-який момент.

Крім того, слід врахувати, що гарячі тури бувають виключно в популярних туристичних напрямках, і злітати таким чином в екзотичну країну нереально. Також, якщо ви звикли відпочивати, наприклад, в Туреччині чи Єгипті, не варто розраховувати на те, що потрапите в улюблений або популярний готель – місця в таких розкуповуються в першу чергу.