Палюдариум тут.

туризм в дивинуРинок турфірм і туристичних послуг в Росії на сьогоднішній день воістину колосальний і організація подорожей та екскурсій – чи не одне з найпопулярніших напрямків бізнесу.

Щоб виживати і розвиватися в умовах жорсткої конкуренції, молодим компаніям доводиться знаходити яскраві альтернативи серед приївся різноманіття пропозицій. Невеликі фірми дуже часто не можуть на рівних боротися з великими монстрами, і змушені все активніше пристосовуватися до мінливих умов ринку.

Новинкою на російському ринку туристичних послуг стали пропозиції від вітчизняних компаній, що проводяться у великих містах нашої неосяжної Батьківщини, засновані на нестандартні підходи до туризму.

Прикладами таких пропозицій можуть бути: екскурсії підземеллями Москви, містичні маршрути Петербурга, відвідування рідкісних і давно забутих музеїв, маршрут по найкращим питним закладом північній столиці, екскурсії по гілках і тунелях метро і т. д. Це лише короткий перелік дивовижних новинок, пропонованих вітчизняним шукачам пригод. Пропозиції є на будь-який смак від відверто екстремальних, до глибоко романтичних.

Ціни на такі заходи коливаються від цілком реальних півтори тисячі рублів до істотно високих – близько двох-трьох тисяч доларів. У будь-якому випадку, туристичні фірми в боротьбі за клієнта і в грошовому питанні готові надавати індивідуальний підхід.

Пропозиції незвичайного туризму багато в чому обумовлено сезонністю періоду. Більшості потенційних покупців зрозуміло, що романтична прогулянка по дахах Санкт-Петербурга куди приємніше в період білих ночей, а не під пронизливим лютневим вітром.

Російські підприємці бачать вигоду і активно розвивають нестандартні напрямки туризму, мотивуючи свою авангардну діяльність тим, що скоро вони почнуть пропонувати туристичні путівки на Місяць і інші планети.

В цілому ж спрогнозувати попит на туристичні послуги такого напрямку вельми і вельми складно. Ця гілка туризму є досить специфічною, відносної нової і тільки починає напрацьовувати свій круг клієнтів.

Очевидно одне – скласти конкуренцію і принести значний прибуток їй поки не під силу. Хоча хто знає, що може трапитися через пару років, адже смаки клієнтів постійно змінюються, і, здавалося б, дивні екскурсії можуть піднятися на самий пік моди.