Побувати в Іспанії і не відвідати кориду, по мені так це повний нонсенс. Можна по-різному ставиться до кориді, але перш ніж засуджувати це дійство, необхідно хоча б раз на ньому побувати. Природно, що в нашій програмі знайомства з Іспанією, корида значилася під номером 1.

Але давайте по порядку. Отже, перший день відпочинку в Іспанії або як корида, мало не зробила нам ручкою. Поснідавши в ресторані готелю, вся наша група зібралася в холі, куди була запрошена гідом для ознайомлення з тижневою програмою нашого перебування в Салоу.

Вислухавши про всіх очікують нас екскурсіях, ми були сильно здивовані, що в програмі не значаться відвідини кориди. На наше запитання, дівчина гід відповіла, що корида в Барселоні проводиться тільки по неділях, а сьогодні саме цей день тижня і у нас запланована інша екскурсія.

А так як це було наше єдине воскресіння в Іспанії, ми зрозуміли, що якщо не вийде відвідати кориду сьогодні, то це може не статися ніколи. Зверніть увагу на вілли в Іспанії, перш ніж бронювати готель.

Підказати щось корисне і порадити, як швидше потрапити на арену, гід не змогла. Вірніше вона сказала, що сьогодні ми точно на кориду не встигнемо. Відпочинок тільки почався, і наш план вже тріщить по швах. Але ми не звикли здаватися і вирішили взяти в оренду автомобіль і терміново виїхати в Барселону.

Ще один неприємний сюрприз полягав в тому, що контори здають авто в прокат по неділях не працюють. Про що не без деякої тіні зловтіхи нам повідомила та ж сама гід. Можливо вона не любить кориду, але ж ми її з собою і не запрошували.

Але схоже, дамочка забула основне правило - якщо не можна, але дуже хочеться, то можна. І ми тут же вирішили зайнятися пошуками прокатного автомобіля. Тим більше, що прогулюючись напередодні ввечері по Салоу, бачили кілька оголошень в сусідніх готелях.

Не буду довго розповідати про наших перебіганнях від одного готелю до іншого в пошуках автомобіля. Скажу тільки одне, що невеликий букет, шоколадка і трохи особистого шарму - краще, що може знадобитися для вирішення нерозв'язною завдання.

У підсумку, одна симпатична іспанка на ресепшен сусіднього готелю здалася на наші вмовляння і по телефону викликала знайомого власника прокатної контори і через пів години, ми вже їхали на орендованому Сеат до нашого готелю, щоб забрати наших бойових подруг.

З міркувань економії часу, вирішено було рухатися в Барселону за платною трасою, щоб не втрачати час на вивченням альтернативного-безкоштовного маршруту. Зняти будинок в Іспанії на березі моря і доїхати до Барселони стає можливим в межах 15 хвилин.

До Барселони дісталися досить швидко. Практично всю дорогу їхали зі швидкістю близько 160 км. / Год, пригальмовуючи тільки на пунктах оплати. Довго просувалися по мальовничих тунелях, в кінці яких за законами жанру перед нами з'явилася красуня-Барселона.

Проїхавши трохи по місту, заїхали у двір великого старовинного будинку і відразу зарулив на підземну парковку. Охоронець показав місце, куди поставити машину, дав нам візитку з адресою, щоб нам надалі не довелося довго шукати місце стоянки нашого залізного коня в незнайомому місті.

Вийшовши на вулицю, зупинили таксі і я як міг, спробував пояснити місцевим таксисту, куди нам треба потрапити. Не знаю, на скільки дико це виглядало з боку, але то що було смішно, це точно. Не зрозумівши кодового слова «Торро», таксист витріщивши очі дивився на те, як я зображую черзі то бика, то тореадора. Друзі каталися зі сміху, дивлячись, як я мекаю, рою копитом землю і приставивши вказівні пальці до голови, роздмухують ніздрі на барселонського таксиста.

Але, нарешті, до водія дійшло, що від нього вимагається і ляснув себе долонею по лобі, він вигукнув слово «торрос». Можна подумати, що кілька хвилин тому, я йому цього не говорив. Подумаєш, пропустити останню букву.

До Plaza Monumental De Barcelona доїхали швидко і недорого. Купили квитки на тіньову сторону, щоб сонце не сліпило очі і пішли «вбити» вільні пів години в найближчому барі, де із задоволенням перекусили смачними стравами з морепродуктів і рушили займати свої місця відповідно до придбаних квитків.

І ось почалося те, до чого ми так прагнули - корида.

Про кориді йде дуже багато суперечок. Одні називають її вбивством і знущанням над нещасними тваринами. У кориді я побачив поєдинок людини з диким і небезпечним звіром. Що, як мені здається, символізує вічну боротьбу людини зі стихією. Але це мої таргани, які як відомо у кожного свої.

Можу сказати тільки те, що байдужими не залишиться ніхто. І дуже багато, якщо не все, залежить від майстерності тореадора. Якщо на арені майстер, то видовище стає по істині незабутнім. Але якщо трапляється погано навчений новачок, то пиши пропало. Тоді дійсно шкода дивитися на його спроби щось з себе зобразити і на муки, яким він піддає нещасного бика своїми промахами.

Не бачу сенсу описувати все дійство, тим більше, що про кориду написано дуже багато книг і знято фільмів. При бажанні можна всю інформацію знайти в інтернеті. Скажу тільки одне - сходіть, подивіться і зробіть свій висновок, заснований на особистих враженнях, а не на розповідях прихильників або супротивників кориди.

Назад дісталися без особливих пригод, якщо не брати до уваги майже годинне блукання по Барселоні в пошуках дороги на Таррагону. Справа в тому, що практично всі вулиці Барселони, з одностороннім рухом. І якщо ви заїхали по одній, то виїжджати будете по інший. А це в незнайомому місті і на автомобілі без навігатора, створює певні труднощі.

Але ми рухалися за сонцем і в кінці кінців виїхали на потрібну нам трасу. Так що якщо збираєтеся відвідати Барселону на автомобілі, обов'язково обзаведіться навігатором з усіма необхідними картами. І вдалих вам подорожей!

Автор: Роман Канашин (http://lasvillas.ru/)

Цікаві сторінки:
Дубай — місто мрії
Якісний сайт туристичного напрямку
Чи можна жити краще, якщо витрачати менше?
Розкішна і романтична Венеція
Чехія — країна, в якій повинен побувати кожен
Найкраще місце для відпочинку — Чорногорія
Помилки при покупці нерухомості в Іспанії